Ya ali

Bossen har givit mig stränga order om att inte skriva inom vissa ramar, något som jag självklart accepterar och respekterar. Han besitter nämligen ett väldigt hett temperament jag inte gärna vill handskas med. Det tror jag ni alla har en viss förståelse för.

För att inte hålla er kvar i det ämnet allt för länge ska jag raskt ta er in på ett  mindre hetsigt ämne, men ack så intressant. Vincent Hellman har ju som de flesta vet friserat sig. Kanon tycker vi på redaktionen när vi summerar hans kalufs! Det tillkommer ju dock ett minus i och med Vincents lite kortare hår, Janne Tauer och den andre tysken som jag väljer att inte namnge i detta inlägg, kan inte liknas på ett lika tydligt sätt som tidigare... men som ni läsare förstår kommer han i framtiden också vara Janne T i vissa sammanhang, t.ex. i Dj P-sons studio som leder oss in i en riktig djungel av tyska läderprinsar och svenska vikingar.

Vill avsluta med att lite kortfattat sticka in med att det faktiskt är derby imorgon! Ingen hets inför det och Råsundas läktarna lär väl knappast fyllas likt Micke Brantingson en helt vanlig söndagskväll/måndagsmorgon. Tråkigt!

Nu dök det lite hastigt och lustigt upp en absolut sista sak, Dagens diss! Mike levererar i vanlig ordning...

- Fan jag vart säkert skitful på skolfotot..

Mike replikerar då rappt och påpassligt: - Ja men vafan hade du väntat dig då ditt äckel!?












 /Redaktionen (Daniel)

Kommentarer
Postat av: Gösta

Ruskigt bra inlägg:P kommer sakna den enastående tauer!!!

2008-09-23 @ 21:36:23
Postat av: Safari jr2

Jag målar

2008-09-23 @ 21:51:13
Postat av: Ellen

Tack.. :)

2008-09-23 @ 22:08:06
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: elin

ludmila suger

2008-09-23 @ 22:40:16
URL: http://elinlinneanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0