det är fan skön......

tjeena alla våra läsare

Tänkte just på en sak, är det bara jag som irriterar mig att ljudet höjs nåt så jävligt när övergången från program till reklam teven? varför är det så snälla läsare jag behöver ett svar på min fråga!!!

Nog om onödigt bulll, eller har iofs en annan sak som stör mig väldigt mycket. Det är sånna här halvtaskiga modebloggare som verkligen försöööööööker och försöööker bli stora (iofs så stör jag mig på de flesta modebloggare). Satt ner o glodde igen bajsbellas kommentarer och såg det ena patetiska försöket efter det andra. SNÄLLA LÄGG NER NI KOMMER ALDRIG BLI NÅGOT! Sedan kom jag på mig själv hur jag ens kunde lägga ner 5min utav mitt liv på de där. Tänk när jag ligger där inför döden, då kommer jag ångra mig att jag inte gjorde något annat vettigt under dessa 5min. Tex att äta, det lär ju va det bästa som finns. En annan tanke som ibland flyger upp i min skalle är alla dessa människor som inte får någon mat! Fan går miste om världens bästa grejj. Så vid min nästa måltid kommer jag tillägna en portion extra åt dessa stackare!

Fatta dom som aldrig för smaka detta ljuvliga. Pesons hemlagde, rostbiff m. potatissallad


En till sak som slog mig idag var när jag hjälpte lumpe att flytta är att det är synd om dom som är ensamma. Tänk att man var så ensam att man inte ens fick hjälp med att flytta. Då är man fan ensammen alltså. Man är helt utan vänner och ens familj kanske dött. Det måste vara höjden utav ensamhet och det lär ju inte var speciellt lätt att ta soffan på axeln själv?!? Eller kanske den där 32" feta teven som både jag och lumpe hade väldiga problem med upp för trappen. (Och nu kommer säkert nån jävel säga, FLYTTFIRMA, gör inte det för då har ni sabbat mitt tänkande) Så summan av kardemumman är att om man inte har flytthjälp är man en väldigt ensammen människa i dagen samhälle.





Jo bäckis, ibland är livet jävligt skön..............t!

reporting (peson)


Kommentarer
Postat av: Janne

Rejält inlägg, riktigt skön.

2008-09-03 @ 22:45:47
Postat av: Anonym

Anledningen till att ljudet höjs när det övergår från program till reklam är för att dem vill att man ska reagera och vilja köpa/prova produkten eller vad det nu är, typ.

2008-09-04 @ 19:41:01
URL: http://vanessajacqueline.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah typ.

2008-09-04 @ 21:03:24
Postat av: JenniferC

Neej det är för att dom vil att man ska vakna om man har somnat i soffan till filmen. Soffan blir utsliten om man sover i den varje kväll.

2008-09-06 @ 19:54:55
Postat av: Anonym

okejjjjjjj?

2008-09-06 @ 23:35:42
URL: http://philipthemighty.blogg.se/
Postat av: erik

bara därför Bäckis har gått i samma hockeyklubb som jag (h) Valbo AIF! :) WOHOW! :D

2008-09-07 @ 00:02:40
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej vem fan bryr sig din jävla fimp. spela heter det å andra sidan

2008-09-11 @ 16:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0