Bloggavslut

Hej bloggen!


Tävlingen om vilka bär som är de bästa genom alla tider är nu klar. Segraren är en muskulös man som dessvärre har gått och klippt sig. Jag vet inte riktigt vad han har för sig i nuläget. Men när segerbeskedet kommer så vet vi nog alla att vinnaren slår på de stora trummorna.


Vinnaren är Vincent Hellman och Jan Tauer. 100 % av rösterna och det är utklassningarnas utklassning. Jag hoppas på att Vincent känner sig hedrad och stolt.


Jag kan inte dementera uppgifterna om att bloggen nu ska lägga ner. Det är ett beslut som växt fram och det är det bästa för alla inblandade parter. Tiden räcker inte riktigt till när prioriteringarna ligger på annat håll. Tiden som bloggare blev inte allt för långvarigt och jag minns fortfarande första inlägget. Under "resans" gång har reaktionerna på bloggen varit väldigt glädjande. Det är roligt när inläggen får bra respons och många kommentarer. Huvudsyftet med bloggen har hela tiden varit att underhålla läsarna. Vi på redaktionen har nu på senare dag fått svårt att finna inspiration till förnyelse. Inläggens kvalite och kvantitet har då blivit lidande. Jag hoppas att ni som var dag har tittat in här och läst bloggen i alla fall någon gång fått sig ett gott skratt till något av inlägget.


Mikes debut på bloggen där han presenterade "veckans lik" skapade stora reaktioner. Allt ifrån "fan va kul" till "taskigt, taskigt". Det är väldigt svårt att bedriva en humorblogg utan att såga folk. Mike fick dock en kontring för "Elin" som var rätt smaskig.


En fråga som har dykt upp väldigt många gånger är, "hur många läsare har philipthemighty egentligen"? Vi på redaktionen har valt att mörka med siffrorna och det är i nuläget bara 3 stycken som vet siffrona. Inte är det någon stor sak hur många läsare bloggen har, men människan måste vara djävligt nyfiken av sig, med tanke på alla frågor kring ämnet. Visst är det ett bra avslut att presentera siffrorna.


Läsarantalet har pendlat mellan 70-80 UNIKA läsare per dag. Jag är nöjd med det och när vi pratat om tusentals läsare hoppas jag ni förstått att det är med en smutta ironi vi nämner det. Toppnoteringen för bloggen var den 11 september då hela 142 unika läsare besökte bloggen. Samma dag hade bloggen 216 klick, alltså var det 216 gånger någon besökte den på den dagen.


Bloggen ska läggas ner, den saken är som ni läst redan klar. Om det blir någon comeback i framtiden vet man aldrig. Just nu känns det som att det kommer att dröja ett bra tag innan bloggen kommer på tal igen. Adressen Philipthemighty.blogg.se kommer finnas kvar, så om ni vill är det bara att titta in och läsa gamla inlägg om ni har det tråkigt. Kom gärna med en kommentar vad ni tycker om bloggen överlag, sen starten.


Tänkte avsluta hela bloggandet med en bild som jag tycker är riktigt rolig. Kolla noggrant!




(kolla raden längst ned, 2a från höger)


/Philip

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då blev livet än tråkigare...

2008-10-05 @ 13:39:42
Postat av: Anonym

R.I.P Philipthemighty

2008-10-05 @ 13:58:21
Postat av: Vincent

Jag känner mig väldigt hedrad! Dock vemodigt att bloggen går i graven.

2008-10-05 @ 14:45:22
Postat av: outi

nej!Nu kommer det enda som lyser upp denna höstmörker att slockna:(lyssna på era läsare och offra er för dem..

2008-10-05 @ 16:57:09
Postat av: sad.

hmpf! tråkigt det här med att bloggen ska läggas ner, det har frambringat många glada skratt..

2008-10-05 @ 18:05:03
Postat av: Hanna

lika bra att sluta med flaggan i topp Philip!

lisfarligt att låta den nudda marken. bra beslut (även om jag måste svälja min stolthet och erkänna att det faktsitk var riktigt roligt där ett tag).

2008-10-05 @ 20:54:21
Postat av: Anonym

TILLBAKA MED BLOGGEN!!!

2008-10-09 @ 15:34:20
Postat av: Anonym

Det ser fan ut som Henrik Larsson längst ner till höger på bilden!

2008-10-12 @ 11:38:09
Postat av: Philip

Om denice inte förstått det så visar mannen, 2a från vänster längst ned en hel del.

2008-10-12 @ 21:34:22
Postat av: Denice

JAG HAR FÖRSTÅTT!



philip jag beeeeeeeer dig (seriöst nu för jag står på knä) börja blogga igen? (a)please!

2008-10-15 @ 19:36:13
URL: http://ceciliadenicet.blogg.se/
Postat av: jessica

nice :)

2008-10-15 @ 19:39:28
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom igen Philip =(

2008-10-17 @ 09:13:33
Postat av: jocke!

kom tillbaka!!!

2008-10-23 @ 18:15:41
Postat av: anton

börja skriva igen!

2008-11-01 @ 17:24:28
Postat av: Anonym

styr upp bloggen igen!

2008-11-12 @ 21:49:01
URL: http://vanessacardonius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ser att ni slutat med erat såkallat bloggande. Det gör mig fruktansvärt ledsen.

Kommer du inte ihåg när vi drack varsit glas av det kända vinet lé géasre, på baren i München, herr philip. Du skrattade som ett naivt litet barn.



MHV

mannen med den gröna kepsen.

2008-11-13 @ 00:36:29
Postat av: Philip

Det kan eventuellt komma ett nyårsinlägg.. Om det kommer så blir det riktigt saftigt. Så om ni har löst kan ni besöka bloggen kring årsskiftet

2008-12-01 @ 15:37:48
URL: http://philipthemighty.blogg.se/
Postat av: Anonym

väntar fortfarande på de efterlängtade nyårsinlägget... Kom igen nu grabbar

2009-02-03 @ 00:46:34
Postat av: linda

BÖRJA BLOGGA IGEN!!!

2009-06-08 @ 23:14:27
URL: http://lindalillhammar.blogg.se/
Postat av: MOA BÄCKLUND

kärlek vid första ögonkastet. styr upp igen för fan!

you go bitches!

2009-06-08 @ 23:17:20
URL: http://moabacklund.blogg.se/
Postat av: p-son m. crew

tyvärr som ni märker så har bloggen lagts ner på obestämd tid

2009-07-08 @ 10:36:46
Postat av: denice

Jag som tyckte jag hörde nåt random säga att ni skulle öppna bloggen igen.

2009-07-21 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0