Jan Tauer på bordell vid Tallinbesöket

Har lärt mig av lite proffsbloggare att man inte ska börja ett inlägg med "hej bloggen". Ska jag verkligen ta skit från dem? Jag är minst lika vass...

Kom nyss hem från en tung 6-0 förlust. Inte så kul en dag som denna. Trots förlusten var det bra stämning i minibusen under hemresan. Det sjöngs lite på Ken Rings underbara klassiker "privat fest" (ni kan söka på yåtåb) och tonsäkra grabbar som vi är levererade vacker sång. Framme vid donken i Uppsala var det nära att jag drog jomis(!?!) klassika kommentar. Minns inte precis hur den lyder och det finns diverse varianter på mästerverket.

-Kan man få chokladsås på hamburgaren?
-Ja!
-Fan va äckligt!

Humor humor humor... När maten var förtärd och bilen åter igen rullade var hela bussen rejält på tårna. Vi passerar the place to be, Stinsen i Rimbo. Väl där får någon den fina iden om att väva ner rutan och skrika "ni har ingen tunnelbana i Rimbo"! Nöjda med bedriften blev det lite segergester och drickyoghurt i statoils oväntat sköna lånebuss. Jag och Nisse kom fram till att Johannes Öhrman har sjukt fasta skinkor. Vi på redaktionen vädjar om att få en bild men just nu ser det rätt mörkt ut. Om bilden kommer så blir det en stor uppgörelse med stringemil om vem som har de vassaste skinkorna.

Ska även passa på att presentera 2 gästskribenter som kan komma med vassa instick i bloggen framöver.
Axla manteln och vara skribent här är ingen lek. Fråga min konkurrent bella bara. Pressen är minst sagt stor.
Här kommer bilder på dem!

 

Två grabbar med välutvecklade hakpartier som vill och kan bli viktiga sidekickers på bloggen.

Simma lugnt, skippa dock lommarbadets vidriga vatten.


Kommentarer
Postat av: stina

Jag är först, jag är först!

2008-08-19 @ 00:45:48
URL: http://www.stinalee.se
Postat av: peson

efter ett relativt tungt dygn med en fin 8 h bussresa och dåligt med sömn på mer än ett dygn har jag med all rätt att langa den posen.

2008-08-19 @ 12:28:16
Postat av: Philip

Inga större fel på posen inte.

2008-08-19 @ 15:38:47
URL: http://philipthemighty.blogg.se/
Postat av: Jessica Alba

Hello! Please make me a call. 073 343 52 49

2008-08-19 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0