Inne!

Tjo!

Tusentals mejl från diverse stalkers och företag har inkommit. Vi på redaktionen kan tyvärr inte svara på alla mejl men vi hoppas att ni har överseende med det. På tal om blåbär så har jag funderat på att köpa dogg-tag. Inte kul om det regnar granatsplitter och din medmänniska inte kan identifera dig när man ligger skadeskjuten på marken.

Nu till en helt ny grej på bloggen. Listan där hela Svealand vill vara med. Inne och ute-listan gör debut!!! På tal om innelista så undrar man vad Ewertsson har innanför pannbenet. När legendaren JP sa att vi skulle ha intermatch frågar han, "mot vilka då?"  

INNE

3.



Riktigt rolig om man kollar på rätt sätt. Förhoppningsvis kan ni läsare se den på samma sätt som vi på redaktionen ser den.

2. Lika som bär! Vet inte vad en stalker som Denice gör på en inneliste egentligen. Likheten med Brittan är dock sjukt stor och det är just likheten som gör att hon ens nämns här.
         
                    Denice thompson                                                  Britney spears?            
  
            Denice thompson?                                     

1. Janne Pettersson! När jag är 30(hur gammal är han?) vill jag agera med samma aktorietet och lugn som honom.


UTE!

Philipthemighty.blogg.se! idag under 500 besökare. Visst det kanske är okej, det är trots allt skolstart och fokus ligger kring bänkar stolar och småsnygga mattanter. Fler läsare vill både jag och sponsorena ha.

//Philip

Kommentarer
Postat av: Denice

Jååååååå jag var faktiskt lik :D

2008-08-21 @ 22:46:15
Postat av: Jocke

Skrattanfallet är ju sjukt kul om man är på humör, det kan vi skåla på!



MEN! Utelistan stämmer ju inte, har hört rykten om att nu ikväll, har det varit cirkus 1000 besökare! Stämmer detta Dr.Phill?

2008-08-21 @ 22:46:48
Postat av: Philip

Måste dementera uppgifterna..

2008-08-21 @ 22:54:08
Postat av: Daniel

Jag tycker inte att Denice är lik sig på bilderna ens?

2008-08-21 @ 23:16:03
URL: http://daniellundberg.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sen glömde jag skriva att jag gillar looken på bilden längst ner bäst...

2008-08-21 @ 23:17:06
URL: http://daniellundberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Shit vilken spearing jag fick idag

2008-08-22 @ 15:25:51
Postat av: innea

mmmmmmmmmm, 500...

2008-08-22 @ 15:56:34
Postat av: Denice

Philip, peson? nån av er lirare som kommenterar i mitt namn? LÅL!

2008-08-22 @ 23:28:47
URL: http://ceciliadenicet.blogg.se/
Postat av: Philip

Det måste vart peson.

2008-08-23 @ 20:29:21
Postat av: Pesonthemighty

jag tar på mig

2008-08-30 @ 02:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0