Bloggdebut! Alla vägar bär till Tyskland

En av mina lärljungar har nu presterat ett inlägg. Här kommer resultatet av hans flitigt dansade fingrar.

Nyss hemkommen från ännu en träning som avslutades med en noggrann titt på Johannes Öhrmans oerhört vältränade och fantastiskt fasta skinkor. En fråga jag ställt mig många gånger angående den härliga stjärten är hur han betett sig för att skapa dessa härliga kurvor likt F1 banan Silverstone? Svaret har jag dessvärre inte funnit och lär knappast göra det.


En sak som är säker är dock att det är en riktig fittmagnet. Så damer där ute i den vida världen; Vill ni ha en sexigare rumpa än String-Emils bredvid er när ni vaknar upp i den förhoppningsvis fuktiga sängen efter nattens bravader/upplevelser så bör ni kontakta Johannes Öhrman, som vi på redaktionen dessutom förutspår är en riktig gud mellan lakanen.


Nu när man ändå sitter här och skriver om bakdelar kom jag som en blixt från klar himmel att tänka på Tysk Kaviar... Ett ämne som gång på gång tas upp när "jägarn" vill komma till tals. På senare år har också jag och min liksinnige kollega Philip tagit ett steg in i kaviarvärlden, något som han uppskattar i och med den uppståndelsen som blir. För den som vill veta mer om Tysk Kaviar får gärna kontakta Mr Hellman. För något större inlägg om Tysk Kaviar har jag inte tid med då mitt liv går ut på mer än att diskutera dessa saker, även om det täcker en stor del av mitt tyskinspirerade liv.

Slutar med att även jag påpeka att Vincents utseende kan beskrivas med två ord eller en tysk. Välj själv!


!

/redaktionen (DANIEL)

Vad tycker ni om debuten? Den håller helt klart hög klass.


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Shit va snygg han e

2008-08-20 @ 12:30:19
Postat av: olle

jaja vanne vi vet att du älskar vincent:) bra debut nisse :)

2008-08-20 @ 12:45:58
Postat av: olle

de la go blogg de hära

2008-08-20 @ 12:46:54
Postat av: Vincent

Vad menar du med det olle?

2008-08-20 @ 13:36:46
Postat av: Geten

Bra Debut HOMBRE!och juste jaa olof vad menar du med det vincent blir ju orolig:P.. hahahah

2008-08-20 @ 13:50:04
Postat av: Jocke

aahaha vincent din jävel ;)

Bra Debut Nils!

2008-08-20 @ 13:59:47
Postat av: Blondinbella

verbala ord?

2008-08-20 @ 14:08:02
Postat av: Limpan

jahaja det är rätt mycket ni förutspår om mig va ;) ?. Du får fundera ett bra tag till för den hemlisen avslöjas ej haha...nee skämt o sido bra debut dära nisse,hög klass på bloggen,kommer nog leva länge förutspår jag

2008-08-20 @ 21:43:01
Postat av: Elin

Nadja?

2008-08-20 @ 21:43:04
Postat av: berre

haha bra skit!

2008-08-20 @ 21:55:00
Postat av: Philip

Nadja är en tjej som är vårat största fans. Det har dock gått till överdrivt, hon vill så gärna vara en del av redaktionen så hon har nu börjat fejk-nicka mitt namn.

2008-08-20 @ 22:28:27
URL: http://philipthemighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0